Bulgarian, Thoughts

Добро утро.

Още не съм събрала мислите си, а те видях преди повече от седмица. И багажът си не съм разопаковала напълно, а мина толкова време откакто напуснах дома си. Такава съм си. Разпиляна.

Днешният ден започва по-сиво от обикновено, но вътре в мен цветовете се бият за надмощие. Градът е пленник на студа, слънцето не смее дори да надникне иззад гъстите облаци. Дори кафето ми изстива по-бързо отколкото съм свикнала, няма я виещата се нишка топлина. Само привкусът на наркотика за събуждане. Такава съм си. Лесно се пристрастявам.

Чудя се какво ли е приготвила за мен съдбата, какви ли изненади крие градът за мен, в каква ли нова лудост ще ме завлечат хората. Чудя се дали искам да знам предварително. Или по-добре нищо да не знам. И да мисля по-малко. Защото, да, такава съм си. Винаги мисля в повече.

Ето, дори сега мисля, вместо да отворя куфара и да подбера дрехите според настроението си. Ще открадна допълнителни 5 минути, за да се изгубя сред въпросите без отговори, ще обтегна поглед върху сивотата, надвиснала над града. Не е ли прекрасно, че светът е все така красив, дори когато жизнеността му е на изчерпване. Зимата не дава така лесно снежинките си, тя чака светът напълно да загуби силите си, и тогава като одеало на утеха, спуска белотата си отгоре му. За да го прероди. За да го напои с надежда. И всичките души, които бродят из него. Тази мисъл ме радва. Въпреки всичко, светът пази част от силите си, а хората не са изгубили напълно надеждата си. Иска ми се снегът да почака още малко. Но знам, че разгромът е неизбежен, и скоро, съвсем скоро, всички ние ще имаме нужда да бъдем докоснати от промяната на снега.

Такава съм си. Обичам сутрешните размисли.

Standard

Leave a Reply

